Fundacja Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS

Rebranding logo i identyfikacji wizualnej dla wiodącej agencji badawczej.

IBRiS jako fundacja działa na rzecz podnoszenia jakości badań, popularyzacji zawodu badacza oraz upowszechniania w społeczeństwie wiedzy o stanie i tendencjach zmian opinii publicznej w Polsce i na świecie. Będąc jednocześnie prężnie działającą agencją badawczą, wykonują badania marketingowe, społeczne i polityczne na zlecenie podmiotów prywatnych i publicznych.

Zakres projektu:

+ logo
+ key visual
+ księga znaku
+ wizytówki
+ szablon prezentacji

Rebranding miał służyć przede wszystkim odświeżeniu marki i wywołaniu większego skojarzenia z badaniami. Finalnie udało się wpleść w logo wykres kołowy, który ściśle nawiązuje do statystyk.

Zaprojektujmy coś wspólnie.
Skontaktuj się ze mną!

Otrzymaj darmową
wycenę projektu