regulamin sklepu
Regulamin sklepu internetowego
www.goodot.pl
Regulamin Sklepu internetowego goodot obowiązuje od 6 sierpnia 2025 r. Regulamin reguluje stosunki między Usługodawcą a Klientem. Sklep internetowy skierowany jest do Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumenta. Produkty cyfrowe nie są dostępne dla Przedsiębiorców, czyli podmiotów, które chcą nabyć te produkty do celów handlowych.
Dzień dobry!
Jesteś tutaj, bo wymaga tego właśnie prawo. Informuję Cię o zasadach w związku z korzystaniem ze Sklepu internetowego http://www.goodot.pl/sklep.
Nie warto kopiować tego Regulaminu
Każdy dokument wymaga samodzielnego opracowania i niezbędnych informacji o Twoim sklepie internetowym. Ten dokument przedstawia współpracę między Tobą a mną w zakresie korzystania z mojego Sklepu internetowego. Nie warto kopiować tego Regulaminu!
Podstawowe informacje
Właściciel, Usługodawca, Sprzedawca, czyli Ja | Właścicielem sklepu internetowego http://www.goodot.pl/sklep jestem Ja, czyli Justyna Kramarz prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Studio goodot Justyna Kramarz ze stałym miejscem prowadzenia działalności gospodarczej w Krakowie os. Mistrzejowice 6/20. NIP: 6783217002 REGON: 528784872 |
Kontakt Punkt kontaktowy | W sprawie związanej z zakupami i funkcjonowaniem Sklepu internetowego możesz skontaktować się ze mną pod adresem: kontakt@goodot.pl. Punkt kontaktowy służy do komunikacji w sprawach treści, w szczególności dot. legalności i zgodności z warunkami korzystania z usług Sklepu. O otrzymaniu korespondencji w ramach Punktu kontaktowego poinformuję nadawcę korespondencji niezwłocznie, nie później niż w ciągu 5 dni od otrzymania e-maila. |
Co to jest Regulamin? |
|
Kogo dotyczy Regulamin? | Regulamin dotyczy osób, które korzystają ze Sklepu internetowego. Odbiorcami są Użytkownicy i Klienci, czyli Ty. |
Słowniczek
1.Usługodawca:
- to Ja, czyli ten, kto udostępnia Ci treści cyfrowe — wskazane w Podstawowych informacjach.
2. Sklep internetowy:
- serwis internetowy dostępny pod adresem: http://www.goodot.pl/sklep
3. Punkt kontaktowy:
- sposób umożliwiający mi bezpośredni kontakt drogą elektroniczną z organami państwowymi oraz Użytkownikami.
4. Regulamin:
- ten dokument, który właśnie czytasz, określający zasady zawierania Umów i zasady świadczenia i korzystania ze Sklepu internetowego na rzecz Klientów;
- określa moje prawa i obowiązki oraz Użytkownika i Klienta Sklepu internetowego.
5. Formularz zamówienia:
- formularz służący do złożenia zamówienia na Treści i Usługi cyfrowe. Uzupełnienie formularza wymaga dodania wybranych Treści lub Usług cyfrowych do Koszyka, wybrania sposobu płatności, uzupełnienia danych klienta niezbędnych do zakupu i wystawienia odpowiednich dokumentów sprzedaży.
6. Sprzedawca:
- to Ja — Właściciel, Usługodawca wskazany w Podstawowych informacjach, czyli u góry tego dokumentu.
7. Klient
- to Ty, czyli konsument, przedsiębiorca na prawach konsumenta, przedsiębiorca. Klientem jest podmiot będący osobą fizyczną lub prawną, który dokonuje zakupu Treści lub Usługi cyfrowej.
8. Przedsiębiorca
- osoba fizyczna lub prawna, prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu Treści lub Usług cyfrowych zawierając Umowę, a z treści Umowy wynika, że zakup jest związany z wykonywaną przez Przedsiębiorcę działalnością gospodarczą i posiada dla niego charakter zawodowy. Produkty i Usługi cyfrowe Sklepu internetowego nie są skierowane do przedsiębiorców.
9. Konsument
- osoba fizyczną dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
10. Przedsiębiorca na prawach konsumenta
- osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, dokonująca zakupu Treści lub Usługi, która jest związana z działalnością gospodarczą tej osoby, ale z treści Umowy wynika, że Umowa ta nie posiada dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego — np. na podstawie PKD w CEIDG.
11. Użytkownik
- to Ty, czyli Klient lub osoba niebędąca Klientem, jednak odwiedzająca Sklep internetowy i mogąca zapoznać się z Treściami w obrębie Sklepu internetowego.
12. Konto Klienta
- indywidualny dostęp Klienta w Sklepie internetowym określony nazwą użytkownika i hasłem w postaci ciągu znaków zabezpieczających dostęp do konta;
- indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchamiany przez Usługodawcę na jego prośbę, czyli wybór odpowiednich komend w Sklepie internetowym.
13. Produkt cyfrowy
- indywidualny dostęp Klienta do Treści lub Usługi cyfrowej, która jest przedmiotem Umowy, przyznany na określony czas zgodny z Umową. Opis produktu oraz cena brutto są dostępne na każdej z podstron Sklepu internetowego, czyli podstrony dotyczącego tego produktu. Produktem jest również usługa Konsultacji.
14. Treść cyfrowa
- dane treści wytworzone i dostarczone w postaci cyfrowej, np. pliki pdf, jpg, png, mp4;
- np. kurs online, e-book.
15. Usługa cyfrowa
- usługa pozwalająca na wytwarzanie, przetwarzanie i przechowywanie danych lub dostęp do nich w postaci cyfrowej lub usługa, pozwalającą na wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, lub inne formy interakcji przy pomocy takich danych.
16. Konsultacja
- usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta jako współpraca indywidualna drogą elektroniczną, w szczególności w postaci rozmowy, wideorozmowy.
17. Cena
- wskazana w polskich złotych wynagrodzenia wraz z podatkiem należne Usługodawcy z tytułu wykonania Umowy.
18. Cena początkowa
- pierwsze Cena Produktu, w której pojawił się Produkt w Sklepie internetowym.
19. Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką
- najniższa Cena, w jakiej produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
20. Cena Promocyjna
- Cena Produktu w Sklepie internetowym po obniżeniu w związku z ogłoszeniem przez ze mnie Promocji.
21. Warunki korzystania z usług Sklepu internetowego
- klauzule niezależnie od nazwy lub formy, które regulują stosunek umowny między Usługodawcą a Użytkownikiem oraz Usługodawcą a Klientem, czyli nami.
22. Usługa elektroniczna
- świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2024 r. poz. 1513), przez Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.
23. Usługa hostingu
- usługa polegająca na przechowywaniu informacji przekazanych przez Użytkownika oraz na jego żądanie;
- dostawca usług hostingu, czyli Usługodawca.
24. Wymagania techniczne
- minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep internetowy, w tym zawarcie Umowy o świadczenie usług lub Umowy:
- posiadanie urządzenia multimedialnego z dostępem do Internetu — komputer, laptop, smartfon;
- dostęp do poczty elektronicznej;
- posiadanie przez Klienta ważnego adresu e-mail, a także klawiatury/innego urządzenia umożliwiającego poprawne wypełnienie formularza elektronicznego;
- dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej np. Chrome, Mozilla, Internet Explorer, Safari.
25. Umowa
- stosunek prawny zawierany pomiędzy Tobą a mną, czyli Usługodawcą a Klientem, za pośrednictwem Sklepu internetowego, czyli na odległość — poprzez przesłanie Zamówienia na mój adres e-mail i opłacenie złożonego Zamówienia przez Ciebie, w ramach której Ja zobowiązuję się do udostępnienia Produktów, a Ty do zapłaty Ceny;
- zawierana jest z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przeze mnie.
26. Umowa o świadczenie usług
- stosunek prawny zawarty między Tobą a mną — Usługodawcą a Klientem, którym przedmiotem jest świadczenie Usług elektronicznych udostępnianych za pośrednictwem Sklepu internetowego.
27. Zamówienie
- oświadczenie Twojej woli — Klienta, składane za pośrednictwem Formularza zamówienia, zmierzające do zawarcia Umowy na odległość, które jest składane z wykorzystaniem środków porozumienia się na odległość, czyli Sklepu internetowego, co do którego Ty składasz ofertę zawarcia Umowy dotyczącej Treści lub Usługi cyfrowej i kierowane do mnie oraz w ramach którego podajesz swoje dane niezbędne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy;
- złożenie Zamówienia możliwe jest także poprzez przesłanie go na mój adres e-mail w Regulaminie.
28. Koszyk
- usługa elektroniczna Sklepu internetowego, udostępniania Ci, polegająca na umożliwieniu mu złożenia Zamówienia Treści lub Usługi cyfrowej, wpisania kodów rabatowych umożliwiających obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi umowami lub regulaminami, wyświetlenie w Sklepie internetowym i/lub podsumowanie dotyczące Ceny poszczególnych Produktów cyfrowych.
29. Promocje
- szczególne warunki zawarcia Umowy proponowane przeze mnie w określonym konkretnie czasie, z których Ty możesz skorzystać, określonych przeze mnie zasadach np. obniżenie ceny Produktów cyfrowych.
30. Dzień roboczy
- dzień, w którym pracuje Usługodawca, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
Ogólne warunki korzystania ze Sklepu internetowego
- Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany przeze mnie każdemu Użytkownikowi, Klientowi przed zawarciem Umowy w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, z którego korzystasz.
- Wszystkie Ceny Produktów cyfrowych są cenami brutto w polskich złotych.
- Do poprawnego korzystania ze Sklepu internetowego jest spełnianie Wymagań technicznych. Powinieneś posiadać także wiedzę na temat zagrożeń korzystania z Internetu oraz zabezpieczyć swoje urządzenie w podstawowe środki bezpieczeństwa technicznego np. program antywirusowy.
- Twoje obowiązki, czyli Użytkownika, Klienta:
- obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed zawarciem Umowy. Jeżeli nie akceptujesz postanowień Regulaminu, nie powinieneś dokonywać zakupów w Sklepie. Zawarcie Umowy ze mną oznacza, że zapoznałeś się z Regulaminem i związany jesteś jego postanowieniami;
- terminowa zapłata Ceny i innych ustalonych przeze mnie kosztów w pełnej wysokości;
- podawania w formularzach Sklepu internetowego wyłącznie prawdziwych danych osobowych, aktualnych, niezbędnych danych i niezwłocznego aktualizowania swoich danych w związku z zawarciem Umów;
- korzystanie z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sklep internetowy w sposób niezakłócający jego funkcjonowanie, zgodny z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu, z zasadami współżycia społecznego;
- niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Sklepu jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności naruszających majątkowe prawa autorskie lub dobra osobiste;
- niemodyfikowania w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Sklep w szczególności Cen lub opisów Treści, lub Usług cyfrowych;
- niepodejmowanie czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Ciebie;
- nieprzekazywanie loginu i hasła osobom nieuprawnionym i osobom trzecim lub do korzystania z konta innego Klienta.
- Produkty mogą być prezentowane w Sklepie internetowym w ramach przedsprzedaży lub Promocji, której warunki zamieszczane są w Sklepie. Wskazana cena obok Ceny promocyjnej jest najniższą ceną, w jakiej produkty był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką.
Zawarcie, wykonanie Umowy. Metody płatności. Potwierdzenie płatności
- Umożliwiam Ci, czyli Klientowi, który jest Konsumentem i Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, składanie Zamówień i zawarcie Umów dotyczących udostępniania Produktów cyfrowych poprzez Sklep internetowy.
- Główne cechy Produktów cyfrowych i ich specyfikacja są określone na dedykowanym im podstronach Sklepu internetowego.
- Zawarcie Umowy pomiędzy Tobą a mną — Klientem a Usługodawcą, następuje po uprzednim złożeniu przez Ciebie Zamówienia, na zasadach Regulaminu.
- Umowa zawierana jest po złożeniu Zamówienia w Sklepie internetowym za pomocą Formularza zamówienia, w momencie potwierdzenia jej przeze mnie. Potwierdzenie następuje w formie przesłania wiadomości e-mail na adres e-mail wskazany przez Ciebie podczas składania Zamówienia.
- Przedmiotem Umowy jest zakup Produktu cyfrowego, w taki sposób, że Ja zobowiązuję się do udostępnienia Produktu cyfrowego Tobie za Cenę wskazaną w Sklepie internetowym.
- Zamówienia na Treści cyfrowe w formie e-booków można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Limitowany okres składania Zamówienia innych Treści cyfrowych, jak kurs online — można składać w wyznaczonych przeze mnie okresach czasowych 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, które będzie trwało 7 dni co kilka miesięcy.
- Proces złożenia zamówienia w Sklepie internetowym przebiega w ten sposób — umożliwiam Ci złożenie Zamówienia poprzez dodanie Produktu do Koszyka, po czym Ty przechodzisz do Formularza zamówienia, wypełniasz Formularz i wybierasz opcję zakupu i/lub utworzenia Konta Klienta, potwierdzasz i akceptujesz Regulamin, wysyłasz zamówienie poprzez wybranie odpowiedniego przycisku, tym samym zawierasz Umowę. Następnie opłacasz zamówienie poprzez dostępne technologie płatnicze.
- Podanie nieaktualnych lub niepoprawne wprowadzenie danych przez Ciebie może uniemożliwić realizację Umowy. Warunkiem złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy jest prawidłowe i kompletne wypełnienie Formularza zamówienia, a następnie opłacenie tego zamówienia i otrzymania ode mnie potwierdzenia złożenia Zamówienia.
- Niezbędne dane podane w Formularzu zamówienia to imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, w przypadku przedsiębiorcy dane firmy wraz z NIP.
- Warunkiem skutecznie złożonego Zamówienia jest także zaakceptowanie Regulaminu i Polityki prywatności, a także zapłata Ceny za Produkty.
- Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Ciebie pierwszego Produktu cyfrowego do Koszyka. Usługa Koszyka świadczona jest nieodpłatnie i ma charakter jednorazowy, czyli ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia.
- Naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” lub równoważnego w brzmieniu, jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia.
- Masz możliwość weryfikacji Produktu znajdującego się w Koszyku oraz dokonania zmian do czasu złożenia Zamówienia.
- Po kliknięciu „Zamawiam i płacę” lub równoważnego w brzemieniu, masz możliwość wyboru operatora płatności. Po wyborze operatora płatności zostaniesz w sposób automatyczny przekierowany do bramki płatności, obsługiwanej przez wybranego operatora w przypadku wyboru płatności online. Informacje o dostępnych operatorach są na bieżąco podawane w Sklepie internetowym.
- W odpowiedzi na Zamówienie, Klient niezwłocznie otrzymuje wiadomość na podany w tym, celu adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i rozpoczęcia jego weryfikacji.
- Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, wysyłam do Ciebie na Twój adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia oferty, złożonej w ramach przesłania Zamówienia, potwierdzeniem rozpoczęcia realizacji Zamówienia lub informacje o odmowie przyjęcia Zamówienia.
- Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą przyjęcia Zamówienia przeze mnie, które następuje w formie przesłania wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia. W przypadku zamówienia, które należy opłacić na podstawie faktury wystawionej przeze mnie, jesteś zobowiązany do zapłaty Ceny w pełnej wysokości w terminie wskazanym na fakturze.
- W przypadku niedopełnienia, któregoś z obowiązków moich lub Twoich Umowę uważa się za niezawartą.
- Na Twój adres e-mail podany w Formularzu zamówienia, wysyłam podsumowanie Zamówienia zawierające najważniejsze informacje o tym zamówieniu.
- Mogę organizować promocję na wybrane Produkty dostępne w Sklepie. Do każdej Promocji stosuje się ten Regulamin.
- Jako Klient Sklepu internetowego otrzymasz automatycznie wygenerowaną fakturę za zakupy dokonane w Sklepie internetowym po zapłacie Ceny za Produkty, na którą wyrażasz zgodę.
Usługi elektroniczne w Sklepie internetowym. Zakładanie Konta Klienta
- Ja, czyli Usługodawca, świadczę na Twoją rzecz za pośrednictwem Sklepu internetowego nieodpłatne Usługi elektroniczne:
- usługę zawierania Umów na zasadach określonych w Regulaminie;
- usługę Konto Klienta, przechowywanie, udostępnianie za pośrednictwem Konta historii Twoich zamówień w Sklepie internetowym, dostępu do Treści i Usług cyfrowych za pomocą Konta po zalogowaniu się do Sklepu;
- usługę składania Zamówień na zasadach Regulaminu.
- Założenie Konta Klienta w Sklepie internetowym jest wymagane przy każdym składaniu Zamówienia, niezależnie od rodzaju Produktu cyfrowego. W przypadku e-booków Klient otrzymuje je zarówno w formie pliku przesłanego bezpośrednio na adres e-mail podany w Zamówieniu, jak i w formie dostępu do pobrania z poziomu swojego Konta Klienta.
- Konto Klienta zawiera m.in. informacje o Zamówieniach, pozwala na zapamiętywanie użytych wcześniej danych potrzebnych do złożenia Zamówienia.
- Korzystanie z Konta Klienta w Sklepie internetowym możliwe jest po wypełnieniu formularza i zaakceptowaniu Regulaminu.
Zakładanie Konta Klienta
- Wymagam założenia Konta Klienta w Sklepie internetowym w celu udostępniania Ci zakupionych w Sklepie Treści cyfrowych. Proces zakładania konta przebiega w taki sposób, że w po dodaniu Produktu cyfrowego do Koszyka i przejścia do Formularza zamówienia, podajesz Twoje dane — imię i nazwisko, adres mailowy, adres zamieszkania, ewentualnie numer telefonu oraz nazwa i NIP firmy. Następnie, aby uzyskać dostęp do Treści cyfrowej, musisz założyć Konto Klienta, podając imię i nazwisko, adres mailowy, nazwę użytkownika, hasło, ewentualnie numer telefonu. Po założeniu Konta Klienta otrzymasz potwierdzenie założenia konta na podany przez Ciebie e-mail.
- Założenie Konta Klienta następuje poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego i przesłania go do mnie w ramach funkcji Sklepu. Z chwilą przesłania potwierdzenia utworzenia Konta Klienta dochodzi do zawarcia Umowy o prowadzenie Konta Klienta w Sklepie internetowym.
- Umowa o prowadzenie Konta Klienta zawierana jest na czas nieokreślony i można ją wypowiedzieć poprzez skierowana do mnie wiadomość e-mail.
- Do Konta Klienta logujesz się przy użyciu loginu i nadanego przez siebie hasła. Możesz zmienić hasło do logowania w dowolnym momencie.
- Twoje Konto Klienta może zostać usunięte na Twoją prośbę. Do zgłoszenia takiego żądania powinieneś skontaktować się ze mną poprzez wskazany w dokumencie adres e-mail.
- Konto Klienta usuwane jest w terminie do 30 dni od dnia otrzymania żądania o usunięciu.
Metody płatności. Potwierdzenie płatności
- Umożliwiam płatność za Zamówienie następującymi metodami płatności:
- płatność elektroniczna w formie przelewu tradycyjnego,
- płatność dokonana za pośrednictwem operatora płatności.
- Płatność za Produkty dokonywana jest przy pomocy serwisu i bramki płatności.
- Przekażę Ci dowód płatności w formie elektronicznej. Ty wyrażasz zgodę, aby dowód zapłaty tj. faktura została sporządzona i przesłana na podany przez Ciebie w Formularzu zamówienia adres e-mail.
- Udostępniam Ci usługi płatnicze, jednak nie przechowuję żadnych danych dotyczących Twoich płatności, prócz tych, które go dotyczą w związku z opłaceniem lub nie, Ceny za Produkt.
- Płatność następuje na zasadach prezentowanych w Sklepie internetowym. W przypadku wątpliwości możesz skontaktować się ze mną poprzez wiadomość e-mail.
Produkty cyfrowe — Treści i Usługi cyfrowe
- W Sklepie internetowym możesz zakupić Produkty cyfrowe, czyli Treści lub Usługi cyfrowe.
- Umożliwiam zakup Treści cyfrowych w Sklepie internetowym takich, jak:
- kursy online dostępne w pakietach,
- e-booki w wersji PDF.
Kursy online
- Kurs online to Treść cyfrowa, która szczegółowo opisana jest na stronie sprzedażowej i w wiadomości posprzedażowej.
- Dostęp do kursu online odbywa się w taki sposób, że po ścieżce zakupowej i zawarciu Umowy, musisz utworzyć Konto Klienta w Sklepie internetowym. Po założeniu Konta Klienta otrzymujesz dostęp do kursu online, który szczegółowo został opisany na podstronie produktu.
- Kurs online jest dostępny na dedykowanej platformie online w terminie określonym w opisie na podstronie produktu w Sklepie internetowym.
- Kurs online nie zawiera dostępu do oprogramowania np. firmy Adobe — InDesign, czyli takiego, jaki jest niezbędny do praktycznego przejścia danego kursu. Musisz nabyć dostęp we własnym zakresie.
- Kurs online opisany stronie sprzedażowej może zawierać jako element indywidualną 60-minutową konsultację online 1:1 i/lub jednorazowy mailowy feedback do projektu wykonanego po kursie. Zasady:
- indywidualna 60-minutowa konsultacja online 1:1 — na konsultację należy się umówić poprzez wysłanie wiadomości e-mail do mnie w ciągu 14 dni kalendarzowych od zakupu kursu. Terminy będą dostępne na dwa miesiące naprzód. Jeśli Klient się nie umówi w tym przedziale czasowym, konsultacja przepada. Na 3 dni przed umówioną konsultacją należy przesłać swoje pytania i ewentualnie projekt do sprawdzenia w wiadomości e-mail do mnie. Projekt powinien zostać przesłany jako Pakiet, który omawiam w jednej z lekcji kursu online, jak go prawidłowo stworzyć. Konsultacja będzie przeprowadzana na platformie Google Meet. Można jeden raz przełożyć konsultację na inny termin z przyczyn niezależnych.
- jednorazowego feedbacku mailowego do projektu — projekt należy przesłać w ciągu 30 dni kalendarzowych od zakupu kursu na mój adres e-mail, po upływie terminu feedback przepada. Moja odpowiedź w wiadomości e-mail zostanie udzielona Ci jednorazowo, w ciągu 5 dni roboczych od jej otrzymania. Projekt powinien zostać przesłany jako Pakiet, który omawiam w jednej z lekcji kursu, jak go prawidłowo stworzyć.
- Kurs online opisany na stronie sprzedażowej, może zawierać edytowalne szablony np. szablon książki, e-booka, magazynu. Szablony udostępniane Ci przeze mnie są moją własnością intelektualną i podlegają ochronie prawa autorskiego, co oznacza, że nie możesz ich wykorzystać w sposób inny niż na swój użytek i edytować w ramach kursu, nauki. W przypadku chęci wykorzystania szablonu w celach komercyjnych — np. umieszczenia w portfolio jako Klient musisz dokonać zmian w szablonie, w taki sposób, żeby odróżniał się on od pierwotnego wzorca, czyli wprowadzić odpowiednie zmiany w wyglądzie szablonu np. zmiana fontu, rozmiaru, interlinii.
- W ramach udostępnienia Ci szablonu i jego twórczej zmiany przez Ciebie w celu użycia komercyjnego, zezwalam Ci na utworzenie utworu zależnego w rozumienia prawa autorskiego i takie jego wykorzystanie na polu eksploatacji, jakim jest Twoje portfolio.
E-book
- Treść cyfrowa w postaci e-booka w wersji pliku PDF jest szczegółowo opisana na każdej dotyczącej produktu podstronie produktu w Sklepie internetowym.
- Do e-booka masz dostęp poprzez możliwość ściągnięcia go na nośnik cyfrowy np. dysk komputera poprzez zawarty link w wiadomości posprzedażowej i po zalogowaniu na Konto Klienta. Masz możliwość pobrania e-booka w nielimitowanym okresie czasu, bez limitu prób.
Dostęp do Produktów cyfrowych
- Dostęp do zawartości Zamówienia zawierającego Produkt zostanie przyznany Ci jako Klientowi niezwłocznie po zawarciu Umowy, czyli również po zapłaceniu Ceny Produktu, o ile inaczej nie wskazano w opisie Produktu.
- Dostarczenie zakupionego Produktu następuje po zalogowaniu się do Konta Klienta po zakupie lub z chwilą uzyskania dostępu do zamówionego Produktu, w szczególności poprzez przesłanie linku do ściągnięcia materiałów lub uzyskana do nich dostępu, wtedy przedmiot Umowy uważa się za dostarczony w całości Klientowi.
- W przypadku, kiedy w opisie wskazano inny termin dostarczenia zakupionego Produktu, to Ciebie jako Klienta obowiązuje termin wskazany przeze mnie, czyli Usługodawcę, w Sklepie internetowym — np. przedsprzedaż.
- Kurs online jest dostępny na udostępnianej przeze mnie platformie online, masz do niej dostęp po realizacji Zamówienia i założeniu Konta Klienta. Dostęp do kursu online pozostaje dla Ciebie dożywotni.
- E-book w wersji pliku PDF jest dostępny dla Ciebie w taki sposób, że przesyłam Ci w wiadomości posprzedażowej dostęp do linku, za pośrednictwem którego możesz go pobrać bez terminowo i bez limitu pobrań i po zalogowaniu na Konto Klienta.
- Wymogi sprzętowe do możliwości zakupu i skorzystania z Produktów cyfrowych to dostęp do komputera, internetu, myszki, klawiatury, dźwięku poprzez głośniki. W przypadku odczytania e-booków wymagany jest program do ich otwierania.
Prawa autorskie, w szczególności do Produktów cyfrowych
- Twoje obowiązki jako Klienta w zakresie praw autorskich. Musisz:
- przestrzegać warunków licencji w zakresie treści dostępnych w Sklepie internetowym, poszczególnych Produktów, materiałów powstałych na potrzeby Konsultacji;
- zabrania się udostępniać zakupione Produkty lub dane Twojego Konta Klienta innym podmiotom;
- zabrania się w ramach zakupionych Produktów do ich rozporządzania przez Ciebie w sposób dobrowolny, w szczególności odsprzedaż, dystrybucja, sprzedaż handlowa;
- masz prawo korzystać z udostępnionych, zakupionych Produktów wyłącznie na własny użytek z zastrzeżeniem sekcji Kurs online pkt. 6a.
- Licencja, którą Ci udzielam to prawo do korzystania z udostępnionych Ci przeze mnie treści i Produktów cyfrowych w sposób opisany w Regulaminie, w szczególności po realizacji Zamówienia, na dedykowanych platformach cyfrowych.
- Licencja niewyłączna i nieodpłatna jest Ci udzielana na czas dostępu do zakupionych Produktów cyfrowych w Sklepie internetowym. Zachowuję wszystkie autorskie prawa osobiste i majątkowe.
- Licencja, którą Ci udzielam, nie obejmuje prawa do:
- trwałego lub czasowego zwielokrotnienia Produktów cyfrowych dostępnych Sklepie, w inny sposób niż na własny użytek,
- wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w Produktach cyfrowych,
- odpłatnego rozpowszechniania Produktów cyfrowych i treści Sklepu, jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
- nieodpłatnego rozpowszechniania Produktów cyfrowych i treści dostępnych na stronie Sklepu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
Uprawnienia w przypadku niezgodności z Umową
- Ponoszę odpowiedzialność wobec Ciebie jako Klienta, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową.
- Szczegóły dotyczące niezgodności Usługi lub Treści cyfrowej z Umową regulują przepisy powszechnie obowiązujące.
- Reklamacje związane z Produktami cyfrowymi możesz złożyć poprzez wiadomość e-mail lub listownie. Powinieneś podać dane kontaktowe, datę zawarcia umowy, datę wystąpienia niezgodności, opis niezgodności, okoliczności przedmiotu reklamacji, rodzaj wystąpienia nieprawidłowości i Twoje żądanie.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta oświadcza w wiadomości e-mail do Usługodawcy, jako treść reklamacji, że zawarta Umowa jest bezpośrednio związana z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej.
- Ustosunkowanie się do reklamacji przeze mnie następuje nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- W przypadku, gdy Produkt jest niezgodny z Umową, możesz żądać doprowadzenia do zgodności go z Umową.
- Mogę odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową, w sposób wybrany przez Ciebie, jest niemożliwe lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów dla mnie.
- Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z Umową i wartość Produktu zgodnego z Umową.
- Doprowadzę Produkt do zgodności z Umową w rozsądnym terminie od chwili, w której zostanę poinformowany przez Ciebie o braku zgodności Produktu z Umową, uwzględniając charakter i cel wykorzystania Produktu. Koszty doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową poniosę Ja, czyli Usługodawca.
- W przypadku, gdy Produkt jest niezgodny z Umową, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
- doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów,
- nie doprowadziłam Produktu do zgodności z Umową zgodnie z Regulaminem i prawem,
- brak zgodności z Umową występuje nadal, mimo że próbowałam doprowadzić Produkt do zgodności z Umową,
- z mojego oświadczenia lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzę Produktu do zgodności z Umową w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie.
- Odpowiadam za brak zgodności z Umową za Produkty dostarczone jednorazowo lub w częściach, która istniała w chwili jej dostarczenia i ujawniła się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od dostarczenia Produktu, istniał w chwili jej dostarczenia.
- Jeżeli Klient będący Konsumentem, wykonując uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu z Umową, wystosował odpowiednie żądania do mnie, a ja nie ustosunkowałam się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznałam za uzasadnione.
- Jeżeli jesteś Klientem Przedsiębiorcą, moja odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona.
- Więcej informacji o prawach konsumenta możesz znaleźć: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/
- Domniemanie z pkt. 10 nie ma zastosowania, jeżeli:
- środowisko cyfrowe konsumenta nie jest kompatybilne z wymogami technicznymi, o których Cię poinformowałam w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy;
- poinformowany o obowiązku współpracy ze mną w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, nie wykonujesz tego obowiązku, który został nałożony w celu ustalenia czy brak zgodności Produkty z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech Twojego środowiska cyfrowego.
- Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta akceptuje Regulamin, a następnie korzysta ze swoich uprawnień.
Odstąpienie od Umowy dot. Produktów cyfrowych
- Tracisz prawo do odstąpienia od Umowy zwartej ze mną, czyli Usługodawcą, gdy w toku zakupu Ty jako Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, wyraziłeś zgodę na wykonanie Umowy i udostępnienie Ci Produktu cyfrowego przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
- Nie będzie Ci przysługiwało prawo do odstąpienia, gdy Umowa dotyczy świadczenia Usług elektronicznych i udostępnienia Treści cyfrowych, a ja wykonałam w pełni Usługę elektroniczną za Twoją wyraźną zgodą, jako Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, gdzie zostałeś poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu tego świadczenia tracisz prawo do odstąpienia od Umowy.
- W sytuacji, kiedy nie występują okoliczności wskazane w pkt. 1 i 2, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
- Odstąpienie od Umowy następuje poprzez poinformowanie mnie o Twojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia. Oświadczenie może zostać wysłane poprzez wiadomość e-mail lub listownie. Możesz skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od Umowy, dostępnego poniżej Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W przypadku skutecznego doręczenia odstąpienia od Umowy i jego zasadności, zwracam Ci otrzymaną płatność.
- Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie wskażesz inne rozwiązanie.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie ponosi żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
Postanowienia dotyczące Kupujących będących Przedsiębiorcami
- Sklep internetowy i treści w nim zawarte są skierowane do współpracy z Konsumentami i Przedsiębiorcami na prawach konsumenta. Nie dopuszczam odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej kursu przez Klientów Przedsiębiorców.
- W stosunku do Klienta będącego Przedsiębiorcą, wyłączam jako Usługodawca, możliwość odstąpienia od Umowy.
- Mam prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności oraz wymagać dokonania przedpłaty w całości lub w części w stosunku do Klienta Przedsiębiorcy.
- Mogę wypowiedzieć Umowę o świadczenie Usługi elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi Przedsiębiorcy stosowanego oświadczenia.
- Moja odpowiedzialność jako Usługodawcy w stosunku do Klienta Przedsiębiorcy jest ograniczona. W ramach pojedynczego roszczenia i wszelkich skumulowanych roszczeń, do wysokości zapłaconej Ceny, przy czym nie ponoszę odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
- Spory powstałe między mną a Klientem Przedsiębiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
Pozasądowe spory rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dla konsumentów
- Wyrażam zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikających w związku z zawartą Umową na drodze mediacji. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Spory związane z usługami świadczonymi przeze mnie jako Usługodawcę będą rozstrzygane przez sąd powszechny, a prawem właściwym jest prawo polskie.
- Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych, miejskich rzeczników konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej.
- Regulamin nie uniemożliwia powołanie się przez Klienta na bezwzględnie obowiązujące przepisy regulujące ochronę praw konsumentów.
Publikowanie treści. Komentarze. Opinie
- Nie przewidziałam możliwości publikowania treści przez Użytkowników lub Klientów, jako Komentarzy.
- Nie umożliwiam pozostawienie opinii w Sklepie internetowym.
Obowiązywanie Regulaminu i jego zmiany
- Mogę wprowadzać zmiany w Regulaminie z ważnych przyczyn. W przypadku zmiany warunków zawarcia Umowy, przy zmianie obowiązujących przepisów, wprowadzeniu nowych Produktów, a także zmianach rozwiązań technologicznych.
- Klienci posiadający Konto Klienta w Sklepie internetowym, zostaną powiadomieni o każdej zmianie Regulaminu poprzez wiadomość e-mail na przypisany do Konta Klienta.
- W odniesieniu do Ciebie jako Klienta Przedsiębiorcę, mogę dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Mogę rozwiązać Umowę o świadczenie Usług z Tobą, czyli Klientem za 30 — dniowym wypowiedzenia z ważnych przyczyn, rozumianych jako zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przeze mnie wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy Klientem a mną lub zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi.
- Mogę wypowiedzieć Ci Umowę za 7-dniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić Ci dalszego prawa do korzystania ze Sklepu internetowego z ważnych powodów, w szczególności w przypadku rażącego naruszenia przez Klienta Regulaminu tj., w sytuacji, kiedy Klient narusza Regulamin.
Ochrona danych osobowych
- Twoje dane osobowe są przetwarzane przeze mnie jako Administratora danych osobowych.
- Podanie danych osobowych przez Ciebie jako Klienta jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu złożenia Zamówienia, Konta Klienta, korzystania z określonych Usług elektronicznych, zawarcia Umowy.
- Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce prywatności w Sklepie internetowym.
Postanowienia końcowe
- Regulamin jest indywidualnym dokumentem, regulującym stosunki z Tobą jako Użytkownikiem lub Klientem. Zabrania się jego kopiowanie!
- Udostępnione przeze mnie, czyli Usługodawcę Produkty nie służą do celów komercyjnych, a do Twojego użytku własnego.
- W przypadku zainteresowania ofertą biznesową napisz do mnie — wszystkie dane u góry dokumentu.
- Regulamin i załącznik do Regulaminu są wzorcem umownym w rozumieniu art. 384 ust. 1 Ustawy Kodeks Cywilny.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej Umowy następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Ciebie, jako Klienta.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Ci istotnych postanowień zawieranej Umowy, następuje poprzez przesłanie Ci wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia.
- Regulamin jest dostępny nieodpłatnie w Sklepie internetowym.
- Spory będę rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla mojej siedziby.
- Jako Klient, umieszczając jakiekolwiek treści na Koncie Klienta lub w innym miejscu Sklepu internetowego udzielasz mi niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie w szczególności w Internecie tych treści, bez ograniczenia terytorialnego.
Wzór formularza odstąpienia od Umowy
Formularz odstąpienia od Umowy
Do Usługodawcy:
Studio goodot Justyna Kramarz
- Mistrzejowice 6/20, 31-640 Kraków
NIP: 6783217002
REGON: 528784872
Adres e-mail: kontakt@goodot.pl
Tel.: 791 444 390
Klient (Twoje dane)
Imię, nazwisko:
Data zawarcia umowy:
Oświadczam, że odstępuję od Umowy, co do Produktów cyfrowych
- Nazwa produktu:
Cena brutto:
Informacja
Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez Ciebie wybrany przy zakupie Produktu w Sklepie internetowym. Jeżeli płatność została dokonana w inny sposób niż przelewem, a chcesz otrzymać zwrot środków na rachunek bankowy, proszę wskazać poniżej numer konta bankowego, właściwego do zwrotu pieniędzy: ________________________________
__________________
data i Twój podpis
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z odstąpieniem od Umowy:
Informuję, że dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu obsługi procesu odstąpienia od Umowy. Administratorem danych jest Usługodawca, wskazany powyżej dokumentu.
W związku z obsługą procesu odstąpienia od Umowy dane mogą być przetwarzane przez podmioty zewnętrzne, zaangażowane w obsługę tego procesu np. biuro rachunkowe. Formularz będzie przechowywany przez okres konieczny do realizacji procesu odstąpienia od Umowy oraz zgłoszenia potencjalnych roszczeń wynikających z realizacji odstąpienia. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, zawartych w formularzu, przysługują CI następujące uprawnienia: prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi procesu odstąpienia od Umowy.