blog

Przygotowywanie katalogu firmowego – samodzielnie czy z pomocą studia kreatywnego?

Katalog firmowy pełni wiele ważnych funkcji. Przede wszystkim umożliwia zaprezentowanie produktów i usług firmy w sposób atrakcyjny. Jest to skuteczne narzędzie marketingowe, dzięki któremu możesz przybliżyć klientom działalność firmy i opowiedzieć o ciekawych inicjatywach, spotkaniach lub wydarzeniach. Czy samodzielne przygotowanie katalogu firmowego to dobry pomysł? Czy może lepiej zlecić to zadanie projektantowi graficznemu?

Samodzielne przygotowanie katalogu firmowego – zalety i wady

Przygotowanie katalogu firmowego często zleca się pracownikom, którzy mają najlepsze rozeznanie w ofercie produktowej danego przedsiębiorstwa. Jest to spora oszczędność kosztów, zwłaszcza jeśli zatrudniasz osoby, które mają podstawową wiedzę z zakresu projektowania graficznego katalogów. W takim wypadku zyskasz pełną kontrolę nad treścią katalogu, a wprowadzenie ewentualnych zmian nie zajmie dużo czasu.

Jednak samodzielne przygotowywanie katalogu firmowego ma też pewne wady. Przede wszystkim takie zajęcie jest bardzo pracochłonne, co oznacza, że może odciągać pracowników od innych ważnych zadań. Ponadto katalog przygotowany przez osobę, która nie ma odpowiedniego doświadczenia w projektowaniu graficznym, nie będzie wyglądał tak profesjonalnie, jak katalog stworzony od podstaw przez doświadczonego specjalistę.

Samodzielne przygotowanie katalogu firmowego – największe wyzwania

Samodzielne przygotowanie katalogu firmowego to spore wyzwanie. Twoi pracownicy mogą nie mieć dostępu do zaawansowanych narzędzi i zasobów, co bezpośrednio przełoży się na niższą jakość końcowego produktu. Problemy zwykle pojawiają się na etapie publikacji lub druku, gdy okazuje się, że kolory są źle dopasowane, zastosowano za małą czcionkę lub nieprawidłowo rozmieszczono tekst na stronach. Pamiętaj, że nawet z pozoru drobne błędy w materiałach promocyjnych mogą bardzo negatywnie wpłynąć na wizerunek Twojej firmy.

Przygotowanie katalogu firmowego z pomocą studia kreatywnego – zalety i wady

Katalog firmowy to wizytówka Twojej firmy. Broszura pełni funkcję informacyjną i marketingową. Na podstawie jej wyglądu i zawartych wewnątrz treści klienci wyrobią sobie zdanie na temat Twojej działalności. To wszystko sprawia, że wykonanie katalogu firmowego warto zlecić studiu kreatywnemu goodot, które specjalizuje się w tworzeniu różnorodnych projektów związanych z komunikacją wizualną i marketingiem.

Jakie są zalety współpracy ze studiem kreatywnym?

Przygotowanie katalogu firmowego z pomocą studia kreatywnego niesie ze sobą wiele korzyści. W ramach współpracy stworzę dla Ciebie kilka propozycji realizacji projektu, spośród których będziesz mógł wybrać najkorzystniejsze dla siebie rozwiązanie.

Studio kreatywne to miejsce, gdzie innowacje łączą się z zaawansowanymi technologiami. Oferta obejmuje zarówno odświeżenie przygotowanego przez Ciebie projektu, jak i wprowadzenie zupełnie nowego pomysłu lub podejścia do jego realizacji. Jednocześnie zadbam o to, aby w katalogu znalazły się wszystkie niezbędne elementy, a całość była spójna i atrakcyjna pod kątem wizualnym.

Czy współpraca ze studiem kreatywnym ma jakieś wady?

Dla wielu osób wadą jest dłuższy czas oczekiwania na gotowy produkt oraz wyższy koszt realizacji usługi. Jednak warto pamiętać, że profesjonalnie przygotowany katalog firmowy to inwestycja, która szybko się zwraca. Lepiej poświęcić więcej czasu na przygotowanie wysokiej jakości produktu, niż zainwestować czas i pieniądze w produkt, który nie spełnia swoich podstawowych funkcji.

Wybierając współpracę ze studiem kreatywnym goodot, zyskujesz pewność, że katalog firmowy zostanie przygotowany zgodnie z najwyższymi standardami i będzie doskonale eksponował atuty Twoich produktów.

Profesjonalne projektowanie graficzne katalogów – dlaczego warto?

Katalog firmowy to skuteczne narzędzie marketingowe, które pomaga budować pozytywny wizerunek marki. Jest on wykorzystywany do przekazania najważniejszych informacji o produktach i działalności firmy w sposób przejrzysty, atrakcyjny i zwięzły.

Duży wpływ na odbiór katalogu przez klientów ma jego oprawa graficzna, zdjęcia bądź ilustracje, rozmieszczenie tekstu i odpowiednio dobrana kolorystyka. Jeśli chcesz stworzyć wyjątkowy katalogi i zyskać przewagę nad konkurencją, zamów projekt w studiu kreatywnym goodot. Serdecznie zapraszam do współpracy!

Otrzymaj darmową
wycenę projektu